Esti Mesék

Egy nyár története bájtokban!
Szabályok!

Friss topikok

  • VorosCsepel: Ez a googlemaps a gödörre mutatott, ami valahol Finnben van, most alázattal kérdem én, hova tűnt? (2009.05.09. 13:49) FYI
  • VorosCsepel: Szabotázs! index.hu/politika/belfold/metro0825/?main&rnd=980 (2008.08.25. 08:53) Gödör franchise
  • Fokhagymás Pisztráng: Akik a szalagkorlát túloldalán voltak (nem kevesen, tele volt a híd emberekkel), jól szórakozhatta... (2008.08.15. 11:53) A hőség levezetése
  • VorosCsepel: Rájöttem mire jók az ilyen fajtablogbejegyzések. Félelemkeltés. Ma reggel kétszer húzodtam vissza ... (2008.08.12. 09:57) Piros vs. kékek
  • Fokhagymás Pisztráng: Azt elfelejtettem írni, hogy a fogyás mindösszesen két sör volt, annyira fáradt voltam. Éjfé körül... (2008.07.31. 10:42) Gyere a Kertembe

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Felzárkozás

2008.06.07. 03:43 | VorosCsepel | Szólj hozzá!

Felzárkozás, mert mindig van hova! S főleg úgy hogy magunkhoz, mert ez a legnehezebb.
Rendezzük akkor sorainkat és összegezzük mi is történt. Lehet napokon belül tévedek, de remélem javítanak azok akik emlékeznek...
Hétfő, június 2.
Pihenőnap. Megfáradtunk, illetve, mindannyiunknak volt mit elintéznie (tehát otthon feküdnie, asztal mellett dolgoznia:(() valamit. Lezárult eseménymentesen.
Kedd, június 3.
Kuplunggal egy kellemes hazamenő sörözés (ejj de szeretem én ezt) fent a padoknál, még akkor napsütés, de már alkonyodik, jobbról kb a 3. padon. Néha ilyenkor jó lenne a "homokórát megállítani":))
Szerda, június 4.
EARTH, hogy is van ez a jegesmedvékkel?! Most akkor épp elpusztulnak vagy pedig a populáció növekszik?! Ellentmondásos, mely feloldható lenne ha érdemben foglalkoznánk a témával... Mégis nagyon jó a film mindenkinek ajánlom, sok David Attenborough (tuti nem igy irjak) film reszlettel, de nagyon latványos (Thx again Kuplung, főleg hogy nem kellett egyedül vacsoráznom;)). Utána Fekete Lamourral tényleg altató sör, még Pisztráng is beugrott a Corvin tetőre.
Csütörtök, június 5.
Lazulás, szerintem 2 nap távlatából ennél többet mondani se tudok rá. Nyugis és pihis volt.  Mondjuk ez nem annyira normális egy csütörtöki napon, de most nem tudom eldönteni, hogy ez a lassúság előny vagy hátrány volt... Mindenesetre a Szimplában továbbra is jó volt bak sör és lefixáltuk Kuplunggal, hogy egyetértünk. Előtte Fekete Lamournak megnéztük sárvédőjét, melyről a jövőben nem akarok többet beszélni. (Én ezt nem értem, a Berettát csukott szemmel szétszedem és összrakom, s egy ilyet meg nem tudok ránézésre felbecsülni, pedig egyszerűbb...)
Péntek, június 6.
Ez egy következő poszt. Pisztránggal komoly:) dolgokról beszéltünk, amiket én már nem irok le mert elfáradtam;) Viszont:
1) Jó hogy Fekete Lamour sárvédőjét felszerelte,
2) Jó hogy Fekete Lamour felugrott a sisakjáért
3) Jó hogy nem tűzött a fejünkre a nap
4) Jó hogy hazaértünk épségben
és egyébként pedig Haynau faszára!

Címkék: sör gödör eső earth

A bejegyzés trackback címe:

https://estimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr47507757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása