Esti Mesék

Egy nyár története bájtokban!
Szabályok!

Friss topikok

  • VorosCsepel: Ez a googlemaps a gödörre mutatott, ami valahol Finnben van, most alázattal kérdem én, hova tűnt? (2009.05.09. 13:49) FYI
  • VorosCsepel: Szabotázs! index.hu/politika/belfold/metro0825/?main&rnd=980 (2008.08.25. 08:53) Gödör franchise
  • Fokhagymás Pisztráng: Akik a szalagkorlát túloldalán voltak (nem kevesen, tele volt a híd emberekkel), jól szórakozhatta... (2008.08.15. 11:53) A hőség levezetése
  • VorosCsepel: Rájöttem mire jók az ilyen fajtablogbejegyzések. Félelemkeltés. Ma reggel kétszer húzodtam vissza ... (2008.08.12. 09:57) Piros vs. kékek
  • Fokhagymás Pisztráng: Azt elfelejtettem írni, hogy a fogyás mindösszesen két sör volt, annyira fáradt voltam. Éjfé körül... (2008.07.31. 10:42) Gyere a Kertembe

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fényviszonyok

2008.06.20. 03:28 | Nyaki G | 2 komment

A Sarkkertben [47°31'12.18"N  19° 2'49.45"E] volt találkozóm VoroCsepellel, sajnos a megbeszélt időpontot most sem tudtam tartani. Ennek több oka volt, találkoztam indulás után nemsokkal egy régi barátom volt kedvesével, aki elmesélte, hogy sikerült az államvizsgája, illetve bemutatta barátnőjét, akit már régóta ismernem kéne. Ha megölnek sem jut eszembe honnan, bocsánatot kértem.
A szigeten a célponttól 50 méterre, a sötétben kavicsos betonúton a még nem tesztelt gyorskorcsolyával a lábamon - miközben Mrs. Jäger biciklivel húzott - hosszú évek óta először hatalmasat borultam.
Egyre rosszabbul látok rossz fényviszonyok mellett, fura..
Csak a meccs után, mikor a focihoz értő közönség rajként elhagyta a terepet tudtunk asztalhoz jutni. A sarokban találtunk is egy apró pirosat, jó kilátással, elfoglaltuk. Söralátétnek kiváló! piros és sárgalapok voltak kartonból az asztalon, a jóárazotttányérostv cég kreatívjai újabb gyöngyszemet dobtak elénk. Még jó is lesz, holnap a gyárban csak a szerencséseknek mutatom fel a sárgalapot!
A fácánokat elfogyasztottuk, láttunk legény/menyasszonybúcsút, nagyon részeg embereket, a képrejtvényt :), kellemes volt.
Korán elindultunk hazafele, mivel
"Több nap mint kolbász!"

Címkék: sör fácán kolbász borulás radical100 tányérostv

A bejegyzés trackback címe:

https://estimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr16530098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VorosCsepel 2008.06.20. 10:01:11

Még annyit fűznék hozzá, hogy én már Kuplunggal melegítettem a gödörben. Már többször feltűnt, hogy attól függően, hogy kitől vásárlok a pultnál, mindig más összeget fizetek... érdekes, nézzetek meg ti is. Szóval kint/lent sörözgettünk és korán elindultunk haza, Kuplung fáradt volt, más nem csatlakozott, aminek titkon örültem is, hogy ma Barátokköztet fogok nézni, lemaradtam vagy 500 résszel(!), van mit felszívni. Aztán pedig már a tv előtt hívott Térdporcleválós Agysebészet, hogy ők most indulnak gödörbe, de mi lenne ha...

VorosCsepel 2008.06.20. 13:02:43

updated: sikerült ráláncolnam egy másik biciklire, kiscsaj megszivta volna, ha megszokott modon 1-ig maradunk:)
süti beállítások módosítása