Esti Mesék

Egy nyár története bájtokban!
Szabályok!

Friss topikok

  • VorosCsepel: Ez a googlemaps a gödörre mutatott, ami valahol Finnben van, most alázattal kérdem én, hova tűnt? (2009.05.09. 13:49) FYI
  • VorosCsepel: Szabotázs! index.hu/politika/belfold/metro0825/?main&rnd=980 (2008.08.25. 08:53) Gödör franchise
  • Fokhagymás Pisztráng: Akik a szalagkorlát túloldalán voltak (nem kevesen, tele volt a híd emberekkel), jól szórakozhatta... (2008.08.15. 11:53) A hőség levezetése
  • VorosCsepel: Rájöttem mire jók az ilyen fajtablogbejegyzések. Félelemkeltés. Ma reggel kétszer húzodtam vissza ... (2008.08.12. 09:57) Piros vs. kékek
  • Fokhagymás Pisztráng: Azt elfelejtettem írni, hogy a fogyás mindösszesen két sör volt, annyira fáradt voltam. Éjfé körül... (2008.07.31. 10:42) Gyere a Kertembe

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A filmszakadás egy foka

2008.09.20. 10:34 | Fokhagymás Pisztráng | Szólj hozzá!

Péntek este, buli a Gyárban, jégerezés is történik. Izgalmas dolgok nem történnek, csak a hazaúton, amiből csak néhány bevillanó filmkocka maradt:

Eldöntöm, hogy elindulok haza. Páran még vagyunk ott, nem emlékszem kik. Zárom az ajtókat, szenvedek a riasztóval, végre sikerül bezárni, de akkor már csak én vagyok egyedül (hova lett mindenki?).
Hatalmas perec egy kereszteződés után. Fülemben hangos zene szól, látom, hogy megáll mellettem egy autó, kiszáll valaki. Fölsegít (?), "asszem jól vagyok". Fogalmam sincs miért, hogyan estem, az autónak volt-e köze hozzá, ki volt a hülye...
Beugrok a New Brooklynba, Vörös Csepel ott iszik.
Kijövünk a New Brooklynból, nem találom a bringazár kulcsát, aztán mégis. Asszem röhögnek rajtam..
Két sarok haza a körúton, a Király utcánál megállok pirosban. Valaki előttem fontosnak tartja, hogy kiszálljon az autóból, hátrasétáljon hozzám, és arcon köpjön. Sajnos zöldre vált a lámpa, megrakom, nem sikerül utolérni. "A Jóisten basszon meg a seggednél fogva." Pedig a nyakamban lógott a Kryptonite, azzal megcsapkodtam volna szívesen az arcát meg a motorházát.
Hazaérek, ledobok mindent, fertőtlenítem a sebeket, gépet ragadok, hogy blogoljak egy jót. Majd redőny lehúz.

Reggel fölnyitott gép mellettem az ágyban, úgy ébredek. Végülis szerencsére nem írtam az éjjel. Leltár a firkázás következményeiről:

  • 1x1 cm bőrdarab hiánya a bal tenyér szélén
  • kisebb bőrdarab hiányok a jobb tenyér tetején
  • fájó jobb csukló
  • horzsolás állon, száj fölött (ez a legdurvább rejtély, hogy hogyan tudtam lehorzsolni a számat meg az államat, ráadásul úgy, hogy az orromon egy karcolás sincs....)
  • kisebb zúzódás bal combon
  • kosz a dzsekim bal ujján
  • bringán semmi

Hétfőn lesz egy hónapja nemdohányzás. Ha megérem, megünnepeljük.

Címkék: bringa céges gyalázat esés sőr melóból jéger newbrooklyn

A bejegyzés trackback címe:

https://estimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr35672528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása