Esti Mesék

Egy nyár története bájtokban!
Szabályok!

Friss topikok

  • VorosCsepel: Ez a googlemaps a gödörre mutatott, ami valahol Finnben van, most alázattal kérdem én, hova tűnt? (2009.05.09. 13:49) FYI
  • VorosCsepel: Szabotázs! index.hu/politika/belfold/metro0825/?main&rnd=980 (2008.08.25. 08:53) Gödör franchise
  • Fokhagymás Pisztráng: Akik a szalagkorlát túloldalán voltak (nem kevesen, tele volt a híd emberekkel), jól szórakozhatta... (2008.08.15. 11:53) A hőség levezetése
  • VorosCsepel: Rájöttem mire jók az ilyen fajtablogbejegyzések. Félelemkeltés. Ma reggel kétszer húzodtam vissza ... (2008.08.12. 09:57) Piros vs. kékek
  • Fokhagymás Pisztráng: Azt elfelejtettem írni, hogy a fogyás mindösszesen két sör volt, annyira fáradt voltam. Éjfé körül... (2008.07.31. 10:42) Gyere a Kertembe

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gyorshalál kilátással

2008.06.24. 14:53 | VorosCsepel | Szólj hozzá!

2008.06.21.

Miután kipihentem az aznapi napfelkelte hiányát, lélekben felkészültem a végzetes fehér-sárga összecsapásra. A készülés lényege: 1-1 sör Nyaksérvvel a Jászain, fejenként legalább fél doboz cigeratta elfogyasztása a stressz/unalom? hatására. S egyszer csak elkezdődőtt a kerékpáros számháború! Nyaksérv a sárgák (vesztesek) közé került, míg jómagam a fehér csapatot erősítettem sárga biciklimmel. Mondjuk nem mondanám, hogy túlzottan befolyásoltuk a háború menetét. Egy gyors sprint az Erzsébetre, kód leolvas, gyors sprint a Kosztolányira, 10 másodperc alatt meghal... Lassan visszaporoszkál a célhoz, megisz egy viceházmestert és vert hadunk csonthalmain gyászindulót fütyörészve (Mahna mahna) átteker Millenárisra, hogy találkozzon Kuplunggal (khm... Mekkiben... vacsorázik), s végül nem áll sorba koncertre, mert ahhoz lusta.

S így lett az egészből egy macskakő, majd egy nagyon rossz Pannonia All Stars koncert a várban. Erről az együttesről is megvan már a véleményem. Elkurvultak a pénzér. Viszont a kilátás szép volt (főleg a teraszról) ezúton is köszi B-nek a VIP jegyet. Utána lesétáltunk az Erzsébet térhez ahonnan Kuplung (a megszokottól elérően) most nem fényutazást tett meg. Én még Pisztránggal megittam egy sört mert pont útba estek hazafele. Valahogy mindig ez van, valaki vagy útba esik, vagy pont egy sör esik útba és akkor már odajönnek mások is;o)

Címkék: sör kerékpár macskakő corvintető vice számháború paso múzeumok éjszakája alleycat

A bejegyzés trackback címe:

https://estimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr75537018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása