Esti Mesék

Egy nyár története bájtokban!
Szabályok!

Friss topikok

  • VorosCsepel: Ez a googlemaps a gödörre mutatott, ami valahol Finnben van, most alázattal kérdem én, hova tűnt? (2009.05.09. 13:49) FYI
  • VorosCsepel: Szabotázs! index.hu/politika/belfold/metro0825/?main&rnd=980 (2008.08.25. 08:53) Gödör franchise
  • Fokhagymás Pisztráng: Akik a szalagkorlát túloldalán voltak (nem kevesen, tele volt a híd emberekkel), jól szórakozhatta... (2008.08.15. 11:53) A hőség levezetése
  • VorosCsepel: Rájöttem mire jók az ilyen fajtablogbejegyzések. Félelemkeltés. Ma reggel kétszer húzodtam vissza ... (2008.08.12. 09:57) Piros vs. kékek
  • Fokhagymás Pisztráng: Azt elfelejtettem írni, hogy a fogyás mindösszesen két sör volt, annyira fáradt voltam. Éjfé körül... (2008.07.31. 10:42) Gyere a Kertembe

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Június vége

2008.07.01. 00:14 | Nyaki G | 2 komment

►Lassan eltelik a hónap, és még mindig nem tudjuk, hogy sikerült a hétvége/pihenés bajtársaimnak. Biztos a fürgén postoló Voroscsepel kolléga lebetegedése, és Pisztráng úr hatalmas munkakedve okozza a hibát a rendszerben.
Nézegettem az ebben a hónapban készült fényképeket és úgy döntöttem, hogy a hétvége leírását bevezetem egy pár elmaradt képpel:


2008. 06. 20. (és majdnem 21. hajnal) Voroscsepel írásához elfelejtettem csatolni ezt a képet. Ilyen szögből szeretem Pestet!

Aznap este elég nagy ismerősi kör jött össze, és várta a meccs végét ezt a tájképet figyelve.

Másnap, azaz 21. szintén VCS számolt be a hirtelen halálról, mely körülbelül ugyanakkor ért minket, igy pillanatnyilag kiegyenlítve a sárga-fehér összecsapást. (a jelenlétünk tényleg nem zavart sok vizet) sárga

2008. 06. 22 Gurulás közben "találtuk" a dorogi Palatinus strandot, itt még búvármúzeum is üzemel a tó fenekén. Ezt sajnos nem láttam, de ami késik nem múlik.
Tiszta, nagy. Strandon kívüli pancsolásra is lehetőséget adó szép tavacska. 

Június vége, az utolsó hétvége

egy jó pénteki sörözős berúgás után, mely közben próbáltam megszabadulni minden nyavalyámtól pálinka segítségével. Közepes sikerrel, a "csak külsoleg" kence azért többet ért. Kérdés: Ha az orrodba kened akkor az is külsőleg?
Másnap nyakamba vettem az M5 és meg sem álltam volna, ha nehezen elérheto barátom fel nem hív, és így meg tudtam nézni a száraz tó medrét és a bálákat, tanyát, vidéket, eperfát, sütolapot, hordokat, Bp-tol 65km-re. Sokáig maradtunk igy alig sikerült az egész napos koplalás után ételhez és szobához jutni a végcélon.
Majsán. Mikor mindent megoldottunk Mrs.Jägerrel és már volt söröm, ágyam ahol alhatok és még egy bableves is lecsúszott már olyan késő volt, hogy nem gondoltam, időben el tudjuk majd hagyni a szálláshelyet másnap.
Minden rendben ment, 11-tol már volt napfürdő (talán egy kicsit sok is), csúszda, élményfürdő és sör! Sokan voltak(vasárnap), máskor mindenképp az éjszakai műszakot kell választani, az sokkal jobban tetszett tavaly is. Akkor lehet igazán sokat és jót csúszdázni.

Napozás/száradás közben megharapott egy bögöly, idén először. Ti akik nem vagytok ezekre a repülő szörnyűségekre érzékenyek, elmondom 24h elteltével másfélszeresére dagadt a bokám, nem finom. Aki allergiás a macskára az sem megy macsakafarmra nyaralni! Ja és ez egy alföldi csicska bögöly volt :)
olvastam: Ha ezek a bögölyök, akkor remélem valami más harapott meg, de akkor mondja meg nekem valaki hogy hívják...!

 

 

Címkék: sör sárga csúszda tanya jegyár bögöly

A bejegyzés trackback címe:

https://estimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr2547012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyaki G 2008.07.07. 21:29:52

Most néztem csak meg jobban, a Palatinus-os jegyár képet. Az van rajta, hogy terület bérlet négy négyzetméterig 1000Huf :) Ez nagyon trükkös!

VorosCsepel 2008.07.08. 14:10:18

Nagyhátúak diszkriminálva?:)
süti beállítások módosítása