Esti Mesék

Egy nyár története bájtokban!
Szabályok!

Friss topikok

  • VorosCsepel: Ez a googlemaps a gödörre mutatott, ami valahol Finnben van, most alázattal kérdem én, hova tűnt? (2009.05.09. 13:49) FYI
  • VorosCsepel: Szabotázs! index.hu/politika/belfold/metro0825/?main&rnd=980 (2008.08.25. 08:53) Gödör franchise
  • Fokhagymás Pisztráng: Akik a szalagkorlát túloldalán voltak (nem kevesen, tele volt a híd emberekkel), jól szórakozhatta... (2008.08.15. 11:53) A hőség levezetése
  • VorosCsepel: Rájöttem mire jók az ilyen fajtablogbejegyzések. Félelemkeltés. Ma reggel kétszer húzodtam vissza ... (2008.08.12. 09:57) Piros vs. kékek
  • Fokhagymás Pisztráng: Azt elfelejtettem írni, hogy a fogyás mindösszesen két sör volt, annyira fáradt voltam. Éjfé körül... (2008.07.31. 10:42) Gyere a Kertembe

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Bálátoni pihegés

2008.07.14. 18:35 | VorosCsepel | Szólj hozzá!

2008.06.25-29

Bármily hihetetlenül is hangzik, de végülis csak elmentem nyaralni Bálátonra. Kedden miután megoldottam Kuplung segítségével a rövidnadrág vásárlási projektet, egy ebéd után rögötön felpattantam a tanyára vivő vonatra, kissé megpakolva minden fölösleges cuccal. Megis érkeztem rendben, megvettem a megfelelő mennyiségű sör italt, mert hogy nagy vendég érkezett hozzánk gépszörny hátán, személyesen Gerinccsév! Elmondása alapján az ébredő Armegeddon hajnali fényében vágtatott a zuhogó savasesőben, tetemeket cipelve plexijén, de rendben megérkezett, s ez a lényeg mert Kuplung csak későn tudott érkezni (a nők mindig késnek...:)), így nem maradtam egyedül és megkezdhattük magányos harcunkat az alkohol ellen. Bár kisebb sikereket elértünk, a startégia győzelem még mindig az OH csoportok oldalán áll. Hogy egy kissé felfrissüljünk kivontuk magunkat a küzdelemből és vettünk egy bálátoni fürdőt -> megfáztunk rendesen mind a ketten. Most mondhantám, hogy tanultam valami újat ebből is, de végülis mintha ez már tudnám, hogy hidegben megfázik az ember, csak hát ugye nem mindig jut eszembe... Ez végülis mind-mind mellékes volt ahhoz képest, hogy egy gőzmodony állomáson aludtam!!! Mindig álmom volt egy ilyen. Egy állomáson az Orienttel, a transz-szibériaival, meseszép volt, bár elég unalmas, sőt mi több egy idő után zavaró, de annyi baj legyen legalább egy élménnyel több:). Másnap reggel a rettenthetetlen feketébe öltözött (vagy csak mozdony füstje csapta meg?!) Nyaktekert elhúzott dolgozni, mi meg ettünk egy finom lángost, ittunk egy jó sört, mielőtt elkezdtük volna jól megérdemelt sziesztánkat. Ami egyébként napokig tartott, mert innentől kezdve a passzív pihenést választottuk. Kuplung nagyon jól főz, nagyon megvagyok vele elégedve, de sajnos spontán házassági ajánlatomat elég rideg módon visszautasította:). Mindenesetre a hét nagyon jól telt, nem volt jó dolog újra visszajönni a gályára, bírtam volna még az ott létet...

Címkék: balaton sör szabadság bacardi

A bejegyzés trackback címe:

https://estimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr86568007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása