Esti Mesék

Egy nyár története bájtokban!
Szabályok!

Friss topikok

  • VorosCsepel: Ez a googlemaps a gödörre mutatott, ami valahol Finnben van, most alázattal kérdem én, hova tűnt? (2009.05.09. 13:49) FYI
  • VorosCsepel: Szabotázs! index.hu/politika/belfold/metro0825/?main&rnd=980 (2008.08.25. 08:53) Gödör franchise
  • Fokhagymás Pisztráng: Akik a szalagkorlát túloldalán voltak (nem kevesen, tele volt a híd emberekkel), jól szórakozhatta... (2008.08.15. 11:53) A hőség levezetése
  • VorosCsepel: Rájöttem mire jók az ilyen fajtablogbejegyzések. Félelemkeltés. Ma reggel kétszer húzodtam vissza ... (2008.08.12. 09:57) Piros vs. kékek
  • Fokhagymás Pisztráng: Azt elfelejtettem írni, hogy a fogyás mindösszesen két sör volt, annyira fáradt voltam. Éjfé körül... (2008.07.31. 10:42) Gyere a Kertembe

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Az eső sem mosta el

2008.08.25. 10:21 | Fokhagymás Pisztráng | Szólj hozzá!

A vízitúra utóhatásaként a múlt hét utolsó hétköznapjai félkómásan, reménytelenül kipihenetlenül teltek a melóban. A péntek este következésképp korán ágybazuhanásba torkollott: sikerült jó 10 órát aludni. Így átesve a ló túloldalára, az egész szombati napot is túlaludt zombiként lebegtem végig, a felszálló ág estig váratott magára.

Eredetileg úgy terveztük, hogy kinézünk a Mokkacukába, ha már egész nyáron nem sikerült, és úgyis nemsokára bezár. Ezt mosta el az esti zápor és a kedv hiánya. Az új célkoordinátákat KP-vel jelöltük ki: Gödör!

Így is lett. Kicsit még szemerkélő esőben gépszörnyre pattantam és megközelítettem a célobjektumot. Hamar rá is találtam KP-re és ex KP-né B-re. Később cstlakozott pár cimborájuk is. Óvatosan melegítettünk sörrel, fröccsel, jégerrel, pálinkával...

Az est fellépője a Kaukázus volt, akik eddig elkerülték a látómezőmet valamilyen okból. Állítólag most kezdenek felkapottak lenni. Zeneileg beazonosíthatatlan underground akusztikus irányzatot képviselnek némi antiglobalista-pacifista-aktivista politikai felhanggal. Ez a politizálás dolog annyira nem jött be, viszont hatalmas hangulatot csináltak, örjöngött a közönség rendesen. Sikerült a pólómat (először) átizzadni :) Ja, és letölthetők a zenéik ingyé, legálisan.

A koncert után elektromos tánczenéket, többnyire breakbeatet pakoltak a dídzsék. Addigra már dolgozott bennünk a sörfűtőanyag szépen, így sikerült is villanygyújtásig szeletelni. Pólóátizzadás, pörgés-ugrálás megvolt. Még ma is fájnak picit a lábaim.

Kifele menet még eligazítottam pár külföldit (addigra egyedül maradtam a társaságból), lefordítva, hogy a biztonsági őrök szájából elhangzó "Mennyetek haza!" egészen pontosan mit is jelent.. Beszélgettem még egy keveset egy dán kóderrel, aki a magyarországi Drupal konferencia előtt lejött egy picit lazulni. Megmondtam neki, hogy a Ruby on Rails jobb, elbúcsúztunk, gépszörnyre pattantam, hazatewleportáltam és mély álom következett.

Címkék: sör tánc gödör fröccs kaukázus jéger hajnalig

A bejegyzés trackback címe:

https://estimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr68631545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása