Esti Mesék

Egy nyár története bájtokban!
Szabályok!

Friss topikok

  • VorosCsepel: Ez a googlemaps a gödörre mutatott, ami valahol Finnben van, most alázattal kérdem én, hova tűnt? (2009.05.09. 13:49) FYI
  • VorosCsepel: Szabotázs! index.hu/politika/belfold/metro0825/?main&rnd=980 (2008.08.25. 08:53) Gödör franchise
  • Fokhagymás Pisztráng: Akik a szalagkorlát túloldalán voltak (nem kevesen, tele volt a híd emberekkel), jól szórakozhatta... (2008.08.15. 11:53) A hőség levezetése
  • VorosCsepel: Rájöttem mire jók az ilyen fajtablogbejegyzések. Félelemkeltés. Ma reggel kétszer húzodtam vissza ... (2008.08.12. 09:57) Piros vs. kékek
  • Fokhagymás Pisztráng: Azt elfelejtettem írni, hogy a fogyás mindösszesen két sör volt, annyira fáradt voltam. Éjfé körül... (2008.07.31. 10:42) Gyere a Kertembe

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pepperoni

2008.06.26. 00:34 | Nyaki G | 2 komment

2008 06 25

Kedd, kánikula, izzadságtól nedves billentyűk a gyárban, még 4 óra hátra. Már csak 1, és így tovább egészen fél 6-ig. Rohanás a paripáért, még mindig nagyon meleg van, öröm, hogy végre ki is élvezhetem, míg elgurulok a magyar tengerre, meglátogatni Voroscsepelt, aki épp éves kötelező rehabilitációját tölti. Nyeregbe ültem és próbáltam nem feltekinteni az égre, mely vészjósló jeleket küldött (fekete felhő, villám kombó), hogy ma sem úszom meg. Velence környékén megkaptam, szél, eső, durvaság kb 40km-en keresztül. Végül sikeresen megérkeztem, VCS megmutatta a farmot, kavicsos tengerparttal, soknégyzetméteres mellékhelységgel, hideg sörökkel. Megérkezésem pillanatában még nem volt rossz idő, de nem telt el egy óra, épp amikor igyekeztünk valami tápot keríteni magunknak, égszakadás-földindulás elmosta a sétálhatnékunkat.

Pont jó helyen jártunk, a képen látható bárpult adott pár órányi menedéket a cudar időjárással szemben. Volt kaja, sör, igy egy szavunk nem lehet. Eliddogáltunk, míg meg nem érkezett CsKuplung, akivel egy ital elfogyasztása után a farmra vezetett utunk, hogy jól megérdemelt cubalibrevel ünnepeljük e két jóember első szabadnapját.

Éjszaka a viz a hűvös levegőben nagyon kellemes, részegen pedig nagyon meg lehet fázni másnapra :)

Ja a Pepperoni! Az kétszer csíp, kétszer!

Címkék: sör szabadság tengerpart cubalibre

A bejegyzés trackback címe:

https://estimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr77539723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fokhagymás Pisztráng 2008.06.26. 01:24:13

Durva a kép bazz :)

Péntek este énis megrakom a Tengert bringával, VCsepel, talán össze is futunk. Majd összeszervezzük. Tartsd hidegen a söröket!

VorosCsepel 2008.06.26. 02:16:24

Az lesz! Rakd meg nyélen:), hogy jusson elég idő sörre, jah és marad pepperoni is, nem birok vele ahogy bemegy ki is jön...
süti beállítások módosítása